Eindelijk zomer! Even niet denken aan werken. Of toch?

15-07-2022

Heb jij ook dat gevoel? Eindelijk vakantie... Wat heb ik er nood aan... Even niet moeten denken aan werk...

Je telt de dagen af om eventjes niet meer naar het werk te moeten. Want je batterij is leeg. Je sleept jezelf naar het werk. En toch denk je... Na de vakantie zal het wel weer beter zijn. Na de vakantie zal ik meer gewapend zijn tegen de bergen werk, de zeurende collega's, de irritante baas, de job die ik liever niet meer doe.

Maar dan heb ik slecht nieuws voor je. Als jouw batterij écht leeg is of als je jezelf elke dag écht naar het werk sleept. Dan zal dit gevoel na jouw verlof er hoogstwaarschijnlijk weer snel zijn. Want even een me-time inlassen, neemt niets weg van de oorzaken waarom je jezelf zo rot voelt in je job. 

Wat kan je dan wel doen? Wel, hou je eens op een positieve manier bezig met je werk. En dit kan ook tijdens de vakantiemaanden. Gewoon even investeren in jezelf, zodat je goede keuzes kan maken over wat jou gelukkig zal maken op je werk.

Hoe kan ik je daarin helpen? Op 2 manieren:

  1. Doe-het-zelf: Ik heb op mijn website enkele doe-het-zelf oefeningen. Deze kan je doen aan het zwembad, met een drankje, op een dood moment in het hotel, ... Ze zijn kort en geven je snel een idee waar je staat in je loopbaan.
  2. Loopbaanbegeleiding. Wil je graag met iemand sparren over je loopbaan? Wil je persoonlijke begeleiding en gericht advies? Dan is loopbaanbegeleiding iets voor jou. Hier vind je alle informatie terug hoe je voor maar €40,- of €70,- al 4u tot 7u loopbaanbegeleiding kan volgen bij mij als erkende coach.

Ik wens je alvast een zalige zomer toe. Maar meer nog. Ik wens je een zalig werkjaar toe zodat je volgend jaar jouw vakantie instapt mét energie en een voldaan gevoel.

Weet je graag meer over hoe loopbaanbegeleiding jou kan helpen? Stuur me zeker jouw vraag door:

©2016 Strokkur. Broechemsesteenweg 252, 2560 Nijlen 
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin